Keresek vietnami esküvői nő

Egyetlen külföldiként sok vendéggel kellett kezet fognom, illetve innom egy felest. Nem panaszkodom. Életem egyik legnagyobb élménye volt ez az esküvő! A pár: Thang és Dieu, mindketten a diákjaim voltak a Homestay-ben Hanoi-ban.

Az özvegy almatermesztő ajánlata

Minden nap volt órám velük, Dieu a haladó csoportomban tanult, Thang a privát óráimon vett részt, amit legtöbbször a Xinh kávézóban tartottunk. Thang-gal sokat buliztunk, Dieu író, a könyve jövőre lesz kiadva. Júliusban kezdtek el randizni, és három hónap után döntöttek úgy, hogy összeházasodnak.

• Feliratkozom Pénzért házasodnak a fiatal vietnámi nők A fiatal vietnámi nők körében gyakori, hogy olyan, idősebb koreai férfiakhoz kötik sorsukat, akik alacsonyabb jövedelmük vagy korábbi házasságaik miatt nehezen találnak maguknak koreai feleséget.
  • Megismerni törlések
  • A legszebb pillanatok, giccsmentesen - 5 magyar esküvői fotós, akire érdemes odafigyelni Menyes Barbara
  • A legjobb társkereső dakar
  • Младенца, обитавшего в основном из-за цвета кожи.
  • Октопауками.

Izgalmas esküvőre számíthatunk. Uyen, egyik volt diákom fogadott be néhány napra magához. A repülő egy órakor érkezett meg Hanoi-ba, rendeltem egy Grab motort és elindultam a megadott címhez.

A Google szerint egy órás út várt rám, de a motoros úgy száguldott, hogy fél óra alatt megérkeztem a célállomásra. Természetesen áthaladtunk néhány piroson, ott csak lelassítottunk kicsit. A motoros végig fázott, pedig nagykabátban volt.

keresek vietnami esküvői nő

Amikor meglátta, hogy én csak kardigánban vagyok, le akart beszélni a motorról, bár lehet csak nem volt kedve olyan messzire elvinni.

Az autó dupla áron lett volna, így mindenképpen motorozni akartam. Aztán útközben arra gondoltam, visszafelé majd autózom, de természetesen akkor is motoroztam. Pénteken pihengettem, majd Uyen főzött nekem vacsorát.

Egyébként Uyen az öccsével lakik együtt egy teljesen normális két-szobás lakásban, én mondtam is, hogy mennyire örülök, hogy befogadott. Amikor a vacsora után elmosogattam, Uyen még le is videózta, mert nem akarta elhinni, hogy még mosogatok is vendégként szerintem elküldte az anyukájának.

Szombaton délután indultunk Thanh Hoa tartományba, Dieu szülővárosába, km-re Hanoi-tól.

Releváns jogdíjmentes képek

Az esküvőre béreltek buszt, így több vendéggel együtt utaztunk négy órát. Amikor Dieu házához értünk, már nagyban tartott az ünneplés.

keresek vietnami esküvői nő

Ez volt az esküvő második napja, előző napon volt a templomi esküvő pénteken. Ezen csak a család vett részt.

Fotócímkék:

Szombaton a pár nem találkozhatott, külön ünnepeltek az otthonukban, én Dieu-vel, a családjával és a barátaival. Uyen azt mondta, hogy büszkék Dieu-ra Miután felálltam, hogy készítsek pár képet, mindenki odahívott az keresek vietnami esküvői nő, kezet ráztak velem, és öntötték a rizspálinkát.

keresek vietnami esküvői nő

A vacsora nagyon finom volt, bár húst ettek hússal, és én egy ideje nem eszem húst, azért készítettek nekem zöldségeket. Amikor mondtam, hogy nem eszem húst, úgy néztek rám, mintha beteg lennék, de valahogyan ezen is túltették magukat.

Nyáron Kínai ruha Cheongsam Ao dai Vietnámi Nők Rózsaszín ruha Chiffon Hosszú ruhák

A vacsora után elmentünk a tengerparthoz, bár sokat nem láttunk a sötétben, azért belesétáltam kicsit a tengerbe. Körülbelül 7 órakor indultunk vissza a karaoke buliba, illetve éppen zajlott egy Vietnám-Kambodzsa focimeccs. Miután lett az állás Vietnám javára, kezdődhetett az éneklés.

keresek vietnami esküvői nő

Az alábbi videón Uyen és Dieu énekelnek. Énekelni nem szeretek, mert nem tudok, de Dieu emlékezett rá, hogy szeretek táncolni, így Dieu, Uyen és én együtt táncoltunk a Baby Shark című számra. A vendégek megdermedtek, nem tudták mi történik, szerintem ilyen bulikon sosem táncol senki. Valamikor 11 óra körül Dieu bátyja elvitt minket egy hotelbe, majd mondta, hogy 5 órakor indulunk másnap.

Ekkor hallottam először a tervet. Szóval 4.

Get out of your own bubble! Lépj ki a megszokott világodból!

Persze azt gondoltam naívan, majd milyen jókat pihenek a pár nap alatt, hát igazából alig aludtam. Aztán keresek vietnami esküvői nő járt az eszemben, hogy Thang és Dieu valószínűleg három napig nem alszik. Felvettem a farmert a pólóval, de Uyen az ünnepi ruhát vette fel és sminkelt is. Azt mondták, hogy 4 órát utazunk a buszon, mert elmegyünk Thang szülővárosába, így azt gondoltam, erre nem öltözök ki.

Habár Uyen mondta, hogy jobb, ha felveszem az ünneplő ruhát, én farmerban maradtam. Azt gondoltam, csak a buszhoz megyünk.

Nehéz volt az élete

Rosszul gondoltam. Öt órakor visszamentünk Dieu házához, ahol már Thang is ott volt. A hagyomány nem áll messze az otthoni esküvőktől, a vőlegény jött kikérni a lányt. Tehát mindenki kiöltözve — én farmerban — elkezdődött a ceremónia. Minden asztalon volt egy kis nassolni-való, egy doboz cigaretta és gyufa a vendégeknek.

25th Huey Helicopter (no music)